اگزیستانسیالیسم

نوشته های پراکنده

اگزیستانسیالیسم

نوشته های پراکنده

معرفی خودم

این دومین پست من هستش. من قصد دارم تو این وبلاگ یه چند تا کتاب رو بذارم تا هم خودم متن

کامل کتاب رو داشته باشم و هم چون این کتابها قدیمی و کمیاب هستن هر کسی که خواست

 بتونه از این کتابها استفاده کنه.

کتابی رو که فعلا قصد دارم بذارم کتابی هست با نام شیطان و خدا اثر نویسنده

معروف ژان پل سارتر.

چون این کتاب کم پیدا هستش و همچنین در نسخه های جدیدتر یعنی چاپ سال 48 به بعد

(تا سال57 چاپ شده) کمی سانسور شده و من هم یه نسخه از متن اصلی کتاب رو دارم

(چاپ سال48) بهتر دیدم بزارم تو این وبلاگ. البته قصد دارم بعد از تمام شدن این نمایشنامه

 کتابهای دیگری از سارتر رو بزارم اینجا از جمله شاهکار سارتر: کلمات و همچنین اگه تونسم پیدا

کنم هستی و نیستی و نقد عقل دیالیتیکی و ....

خوشحال میشم که اگه تو متن نمایشنامه ای که قراره تایپ کنم اشکالی باشه به من بگین تا

 بتونم بر طرفش کنم. همچنین نظرات و دیدگاه هاتون برام خیلی اهمیت داره و خوشحال میشم

 در مورد هر جمله از این کتاب بحث بشه چون واقعا ارزش بحث و گفتگو  رو داره و دقیقا همه

مشکلات کنونی کشور ما رو نشون میده.

آخر سر هم میگم که: استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع و همچنین ذکر

 نام مترجم کتاب بلا مانع هست(کپی رایت).

 

پس تا پست بعدی و اولین قسمت خداحافظ.

نظرات 3 + ارسال نظر
مونا شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:47 http://www.lileum.blogfa.com


سلام خوبی مبارکه !
بابا یک کم زیر دیپلم حرف بزن
خیلی خوبه نه واقعا جالبه کتاب هم خواستی بذاری سانسور نشده بذار آمار وبلاگت میره بالا ولی زیاد عمر نمی کنه
موفق باشی راستی اگه یه کوچولو کمکم خواستی (منظورم زیر دیپلمه )‌رو من حساب کن
خداحافظ

علی شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:40 http://khateavval.blogfa.com

بی صبرانه منتظریم!

نیوشا یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 14:59 http://www.lightnight.blogfa.com

سلام:
جالب بوود
کلشو نخوندم ولی این کارو می کنم
خدا نگهدارت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد