اگزیستانسیالیسم

نوشته های پراکنده

اگزیستانسیالیسم

نوشته های پراکنده

جشن و شادی و پارتی به مدل دانشگاه اورمیه

روز 14 آذر سال1329 بود که به خاطر بسته شدن کنسول انگلیس در تهران تنی چند از وزرای انگلیس وارد ایران شدند و به همین خاطر تظاهراتی در سراسر ایران برپا شد.....این تظاهرات به خصوص در دانشگاهها بیشتر از سایر مکانها بود و در همین ایام بود که چندین نفر از دانشجویان به شدت زخمی شدند و یک نفرهم جان خود را از دست داد...فکر کنم در سال 56 بود که به خاطر بزرگداشت این روز و این دانشجو روز 16 آذر را مبنای روز دانشجو قرار دادند و تا به امروز همه ساله جشن گرفته می شود..حالا دلیلم از گفتن این حرفها چی هستش؟؟؟؟؟

.....عرض به خدمت دوستان... جریان از این قرار هستش که در حوالی همین سالها بود که روز پنشنبه 16 آذر بودش و یه همان مناسبت جشنی خودمانی در یکی از سینماهای خصوصی اورمیه البته سینما تربیت نه ها.....!!!!!! که در این جشن خودمانی حدود 600نفر از دانشجوها و غیر دانشجوهای عاشق شرکت داشتند جانم به عرضتان برساند که جشن خوبی بود ولی ما که چیزی غیر از چند تا کلاه سفید به سر و پارچه به دور کمر و سینه و ... و نماینده....نه نمایندگان مراجع مختلف و صدای جیغ جیغ یک خانم که ظاهرا دوست دختر یکی از دوستانمان بود !!!رو ندیدیم و نشنیدیم.در این مراسم بی ریا و خودمانی بود که ما به چند نکته جالب پی بردیم.....اینکه هر کی یه تیکه پارچه ناخوانا زده بود سمت چپ سینه اش که فکر کنم می خواست انتحانات نهایی بده ولی حالا این موقع سال امتحان داریم و من خبر ندارم؟؟؟؟؟نمی دونم چرا همه این آدما ریش بسیار گیرا و جذابی داستند و قیافه اکثر این افراد شبیه به هم دانشگاهی های!!!! مابودن طوری که من خیلی مایل به لمس و ورداشتن تهفه ای از ریشها شدم...

حالا قضیه این ریش رو اینجا بزاریم بریم ببینیم چی به سر جمع خودمانی ما اومد...من که رفتم پیش دوستان نشستم و دیدم چن نفری دارن از ما فیلم برداری می کنن..خوشحال شدم و مدلهای مختلفی را به کمک دوستان و آشنایان گرفتیم طوری که همه ما را نگاه کردند.در اینجا بود که به یه نقطه جالب پی بردم اینکه ما چقدرررررررررر مشهور هستیم و خبر ندارین و همه از ما امضا می خواستن و اثر انگشت می گرفتن!آنقدر معروف بودیم که همه موبایل ها و دوربین ها به سمت ما و دوستانمان بود حالا نوبت رسید پخش و اجرای موزیک که این قسمت از برنامه به خوبی و خوشی ادامه داشت تا اینکه چند نفر از دوستان مذکور با لحنی مناسب مادرشان به ما گفتند که از دوستانتان فیلم برداری نکنید و ما هم که اهمیتی به دوستانمان قائل نبودیم ادامه دادیم و آن دوستان دیگرمان هم باز به فیلم برداری از ما ادانه دادند.

....خوب به عرض عزیزان بهتر از جانم برسانم که گردش روزگار به این ترتیب بود که نیروهای محترم ناجا یا به قول خودمان یگان ویژه بنز سوار هم وارد جشن ما شدند. خوب آزادی یعنی این دیگه...همه تو جشن دانشجویی شرکت می کنند مگر دانشجویان...البته نمی دونم چرا آن مامورین محترم هم نسبت به ماها علاقه داشتند چرا که به چند نفر تعارف سوار شدن به ماشین های شخصی بنز خود را کردند و چون آن دسته از دوستان کمی تعارفی بودن با زور و اسرار سوار شدن.ما هم می خواستیم سوار شیم اما نذاشتن و گفتن انشاالله دفعه بد ما هم سر به روی سینه برگشتیم سر جای اولمون.حالا بگم بهتون که از اول تا آخر مراسم فیلم برداری از ما و از کسانی که حالا با خواهرشون(شاید هم همکلاس یا روم به دیوار دوست دخترشون) حرف میزدن ادامه داشت..احتمالا این فیلم بردارها دنبال یه سوژه خوب برای مجله دانشگاه بودن نه؟؟اگه این طور باشه من و دوستانم رو تو صفحه اول مجله میزارن توصیه می کنم حتما این مجل رو بخرین و بخونید و بخندید.........!!!!!!راستی یه مهمونی هم قراره یکشنبه مورخ19/9/1385 ساعت 11 در ساختمان دانشگاه سما برگزار شه که قضیه این مهمونی رو میگم بهتون....قضیه از این قراره:عرض به خدمت برسونم که یه تابلویی با این عنوان کنار نرده های ورودی در نصب شده که:از این به بعد سیستم امر به معروف و نهی از منکر خانمها توسط خوهران بسیجی انجام می شود و برادران حق هیچ گونه توهینی ندارند...!!!!!من که نمیدونم چه ارتباطی داره به پارتی روز یکشنبه اگه می دونید شما بگید.......!!! حالا قراره پارتی از ساعت 11 شروع شه و احتمالا باز همان فیلم برداران توی سینما تربیت بیان و از ماها فیلم برداری کنن...ما چه معروف شدیم و بیشتر معروف می شیم نه؟؟!!!!

خوب اگه من از این پارتی سالم بیرون بیام که هیچ اگه نه شما بدونید که من و دوستانم کاری نکردیم که به خاطر اون ازمون فیلم برداری شه...اگه سالم بودیم و تو دانشگاه بودیم تا پست بعدی اگه نه بای........

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نظرات 1 + ارسال نظر
مارکوس سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:50 http://manfiyesefr.blogfa.com

سلام

آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد